• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 6743اخبار امروز : 0
1

خدمات رسانی متروی تهران به تماشاگران شهرآورد 88

  • کد خبر : 9953
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، محسن محمدیان گفت: متروی تهران آماده است تا در روز پنجشنبه 5 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پايان […]

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی مترو به خصوص درخط 5متروي تهران وحومه به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپوليس و استقلال خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، محسن محمدیان گفت: متروی تهران آماده است تا در روز پنجشنبه 5 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پايان مسابقه به مبادي اوليه بازگرداند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقه در ساعت 18:30 آغاز می شود، خاطرنشان کرد: تا پایان مسابقه و بازگشت كامل تماشاگران سرويس دهی ادامه خواهد داشت. همچنين به منظور تسهیل تردد و رفاه حال مسافران و تماشاگران در صورت ازدحام جمعيت در ايستگاه ورزشگاه آزادي قطار فوق العاده نيز اعزام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.