• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

آغاز عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل/ انقلاب اسلامی تحول اساسی در دنیا ایجاد کرد

  • کد خبر : 24215
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
آغاز عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل/ انقلاب اسلامی تحول اساسی در دنیا ایجاد کرد
استاندار اردبیل گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به وطن، عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل آغاز شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس ، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان مدرس برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی عملیات ریل‌گذاری ۹۰ کیلومتر اول راه‌آهن اردبیل – میانه آغاز شد که با تکمیل این مسیر ریلی، عملیات اجرایی اتصال ریلی اردبیل به شمال استان نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها یک وجه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای کشور نداشت بلکه مجموعه‌ای از انقلاب‌ها است که تحول اساسی در کشور و دنیا ایجاد کرد که بحث بیداری اسلامی نمونه‌ای تاثیرات انقلاب اسلامی در جهان است.

استاندار اردبیل بیان کرد: امروز نیاز است تا دانش‌‌آموزان و نسل‌های جدید نسبت به مسائل انقلاب و آثار آن کنجکاوی داشته باشند و به خدمات گسترده انقلاب اسلامی در کشور توجه کنند و این خدمات بی‌نظیر را نسبت به قبل از انقلاب بسنجند.

بهنام‌جو تصریح کرد: قبل از انقلاب در تمام حوزه‌ها کشور وابستگی داشت اما اکنون شاهد توسعه و رشد علمی در مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و این موضوع سبب شده است تا در بسیاری از حوزه‌ها به خوکفایی برسیم.

وی تاکید کرد: استان اردبیل اکنون به برکت انقلاب اسلامی صادرات انجام می‌دهد و در سال ۹۸ میزان این صادرات نسبت به سال‌های قبل تا ۳۰ درصد افزایش یافته است که با روند فعلی در سال‌های آینده شاهد افزایش چند برابری میزان صادرات در استان اردبیل خواهیم بود.

استاندار اردبیل گفت: فشارهای اعمال شده از سوی دشمنان سبب شده تا به رشد و توسعه علمی برسیم و همچنین شاهد افزایش تولیدات داخلی شویم که برای مثال اکنون ریل راه‌آهن نیز در داخل کشور تولید می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24215

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.