• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

بهره‌برداری ATC بافق-مشهد تا چند روز آینده

  • کد خبر : 2457
  • ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
بهره‌برداری ATC بافق-مشهد تا چند روز آینده

0 (0) بهره‌برداری ATC بافق-مشهد تا چند روز آینده یزدانی با بیان اینکه در خطوط فنی و آنتنی به دلیل سرعت پایین قطار دغدغه سیستم ATC را نداریم اظهارداشت: درهفته جاری نیز سیستم ATC مسیر700 کیلومتری بافق- مشهد آماده تحویل و بهره برداری است. متاسفانه در دوسال گذشته شاهد دو سانحه در این مسیر به […]

0
(0)

بهره‌برداری ATC بافق-مشهد تا چند روز آینده
یزدانی با بیان اینکه در خطوط فنی و آنتنی به دلیل سرعت پایین قطار دغدغه سیستم ATC را نداریم اظهارداشت: درهفته جاری نیز سیستم ATC مسیر700 کیلومتری بافق- مشهد آماده تحویل و بهره برداری است. متاسفانه در دوسال گذشته شاهد دو سانحه در این مسیر به دلیل نداشتن ATC بودیم که امیدواریم با راه اندازی این سیستم شاهد چنین حوادثی نباشیم.

ساخت 22 تقاطع غیر هم سطح
معاون فني و زير بنايي شرکت راه آهن با یادآوری اینکه در اکثر کشورهای دنیا ساخت تقاطع های غیر هم سطح در دستور کار توسط واحدهای شهری ساخته می شود، گفت: با این حال ساخت این تقاطع ها به دلیل حفظ ایمنی وایجاذ ذهنیت مثبت و تکریم مردم از سوی راه آهن، ساخت تقاطع های غیر هم سطح هم در دستور کار راه آهن قرار گرفته است.
وی هزینه ساخت هر تقاطع را 10 تا 15 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: هم کنون ساخت 22 تقاطع را در دستور کار داریم که در ساخت برخی از آنها از مشارکت شهرداری ها استفاده کرده ایم .
یزدانی تصریح کرد: راه آن برای ساخت پل در شهر ورامین 70 میلیاردی تومان هزینه کرد که این امر موجب تغییر نگرش مردم این شهر به حمل نقل ریلی شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.