• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اراک ظرفیت ساخت سالانه ۱۰۰ واگن از نوع ترن‌ست را دارد

  • کد خبر : 5318
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۳۴
اراک ظرفیت ساخت سالانه ۱۰۰ واگن از نوع ترن‌ست را دارد

0 (0) اراک ظرفیت ساخت سالانه ۱۰۰ واگن از نوع ترن‌ست را دارد جانشین مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: شرکت واگن پارس اراک ظرفیت ساخت سالانه ۱۰۰ واگن از نوع ترن‌ست را دارد و با ساخت این واگن‌ها ثبات شغلی ۱۸۰ صنعتگر تضمین شده است. غضنفر صفاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره […]

0
(0)

اراک ظرفیت ساخت سالانه ۱۰۰ واگن از نوع ترن‌ست را دارد

جانشین مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: شرکت واگن پارس اراک ظرفیت ساخت سالانه ۱۰۰ واگن از نوع ترن‌ست را دارد و با ساخت این واگن‌ها ثبات شغلی ۱۸۰ صنعتگر تضمین شده است.

اراک|شرکت واگن پارس اراک ظرفیت ساخت سالانه 100 واگن از نوع ترن‌ست را دارد

غضنفر صفاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به تحویل واگن‌های ترنست پرسرعت به ناوگان ریلی کشور اظهار داشت: 3 دستگاه واگن مسافربری از سری واگن‌های پرسرعت به شرکت حمل و نقل ریلی کشور تحویل داده شد.

وی افزود: واگن‌پارس اراک با مشارکت شرکت زیمنس آلمان و استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا موفق به تولید و ساخت واگن ترن‌ست شد، که این واگن‌ها با سرعت 180کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند.

جانشین مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک تصریح کرد: هر واگن برای بیش از 30 مسافر ظرفیت دارد و سالن این واگن‌ها مجهز به تهویه مطبوع پیشرفته و سامانه‌های صوت و تصویر است و این واگن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی خطوط غیربرقی با سرعت مطمئن حرکت کنند.

صفاری‌راد بیان کرد: شرکت واگن پارس اراک ظرفیت ساخت سالانه 100 واگن از نوع ترن‌ست را دارد و با ساخت این واگن‌ها ثبات شغلی 180 صنعتگر تضمین شده است.

وی عنوان کرد: همچنین ساخت هر واگن ترن‌ست در این شرکت از خروج 130 هزار یورو معادل حدود 800 میلیون تومان ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

جانشین مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک خاطرنشان کرد: واگن‌های مسافری، باری، ترن ست، مترو و لوکوموتیو از جمله محصولاتی است که در شرکت واگن پارس اراک تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌شود.

صفاری‌راد با اشاره به اهمیت واگن‌پارس اراک به‌عنوان یکی از واحدهای مادرتخصصی در کشور گفت: شرکت واگن پارس اراک یکی از واحدهای مادرتخصصی در حوزه ساخت و تعمیرات اساسی خودروهای ریلی در خاورمیانه است که با سرمایه‌گذاری سازمان نوسازی صنایع ایران به یکی از زیرمجموعه‌های این سازمان پیوسته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.