• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
16
محمد فیضی

راه‌آهن و فرودگاه دو معضل گردشگری همدان است

  • کد خبر : 35299
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۳۱
راه‌آهن و فرودگاه دو معضل گردشگری همدان است
رئیس آژانس‌های خدمات مسافرتی همدان با اشاره به اینکه همدان بسیار زیباست و جاذبه‌های زیادی دارد، گفت: معاونت گردشگری همدان باید کارهای این حوزه را به صورت منسجم انجام دهد.
0
(0)

محمد فیضی در همایش هفته گردشگری همدان با اشاره به اینکه گردشگران تمایل دارند در این شهر اقامت داشته باشد،تصریح کرد: همدان به زیرساخت‌های بیشتری برای گردشگری نیاز دارد و باید در صدد مهیا کردن آنها باشیم‌.

رئیس آژانس‌های خدمات مسافرتی همدان با بیان اینکه متأسفانه جاده راه‌آهن همدان وضعیت خوبی ندارد و نامناسب است، اظهار کرد: راه‌آهن همدان سیمای زیبا و امنیت کافی را ندارد، همچنین این جاده پرخطر است و نارضایتی‌هایی را برای شهروندان به همراه دارد.

او بر لزوم مناسب‌سازی ورودی‌های شهر تاکید کرد و گفت: سال‌هاست به مسئولان پیشنهاد می‌دهیم به ورودی‌های شهر اهمیت دهند و ظرفیت لازم برای جذب گردشگر را ایجاد کنند اما نا امروز کسی اهمیت نداده است.

فیضی اضافه کرد: متاسفانه همه توجه‌ها به سمت جاده همدان-تهران معطوف است و دو ورودی دیگر وضعیت خوبی ندارند و در حد پایتخت تاریخ و تمدن ایران نیست و همین موضوع سبب شده گردشگر تمایل به اقامت در همدان نداشته باشد.

رئیس آژانس‌های خدمات مسافرتی همدان تصریح کرد: مدیران و بخش خصوصی باید در راستای زیبایی سیما و منظر شهر حمایت‌های لازم را داشته باشند، چراکه اگر این رویه ادامه پیدا کند اوضاع بیش از پیش وخیم خواهد شد.

او در ادامه فرودگاه همدان را یک چالش و معضل بزرگ دانست و گفت: فرودگاه همدان با زیرساخت خوب هیچ پروازی ندارد و این یک نقطه ضعف بزرگ است، اگر پروازها فعال شود گردشگران برای سفر به استان با این همه جاذبه تشویق خواهند شد.

فیضی با اشاره به اینکه آژانس‌های مسافرتی وضعیت مطلوبی ندارند و در حال ورشکستگی هستند، تصریح کرد: هزینه‌ها بسیار بالا است و دفاتر توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند، بنابراین مدیران استانی باید آژانس‌های مسافرتی را در شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی یاری کنند تا بتوانند گردشگران بیشتری را برای تشویق سفر به همدان بیاورند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35299
  • نویسنده : حق پناه
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.