• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

مسیر قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران باید تغییر کند

  • کد خبر : 1454
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

0 (0) نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس گفت: مسیر عبور قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران از بین دولت‌آباد و دستگرد باید تغییر کند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: به علت نارضایتی مردم و اینکه عبور قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران از بین دولت‌آباد و دستگرد، شهرها را به دو بخش تقسیم می‌کند باید این مسیر حرکت تغییر […]

0
(0)

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس گفت: مسیر عبور قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران از بین دولت‌آباد و دستگرد باید تغییر کند.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: به علت نارضایتی مردم و اینکه عبور قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران از بین دولت‌آباد و دستگرد، شهرها را به دو بخش تقسیم می‌کند باید این مسیر حرکت تغییر کند.
وی افزود: در طراحی اولیه مسیر عبور این قطار، شهرهای دولت‌آباد و دستگرد به دو بخش تقسیم می‌شوند و احتمال بروز مسائل و مشکلات حاشیه‌نشینی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای بخشی از شهروندان این دو شهر وجود خواهد داشت.
حاجی‌دلیگانی با توجه به درخواست‌های اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دستگرد و دولت‌آباد پیشنهاد کرد: مسیر قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران از سمت مورچه‌خورت به بلوار کاوه اصفهان تغییر یابد.
وی ادامه داد: سعید محمدزاده، مدیرعامل راه‌آهن کشور نیز قول داده است، موضوع تغییر مسیر را به لحاظ فنی و بار مالی آن بررسی و نتایج را به مسئولان این دو شهر اعلام کند.
نماینده مردم برخوار شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در اجرای این طرح حقوق و رضایت مردم کلید اصلی اجرای احداث خط راه‌آهن باشد و مسئولان استان اصفهان نیز این درخواست مردم را با جدیت پیگیری کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.