• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پیشرفت ۶۰ درصدی خط ریلی یونسی-گناباد

  • کد خبر : 26048
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
پیشرفت ۶۰ درصدی خط ریلی یونسی-گناباد
فرماندار گناباد گفت: خط راه‌آهن یونسی به گناباد به عنوان قطعه نخست راه آهن مشهد-زاهدان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در حال اجراست.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حامد قربانی فرماندار گناباد در جلسه شورای اداری گناباد با بیان اینکه خط راه‌آهن یونسی به گناباد به عنوان قطعه نخست راه آهن مشهد-زاهدان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در حال اجراست، گفت: عملیات احداث این خط ریلی به طول ۵۸ کیلومتر و با قرارداد ۵۴۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

او افزود: ساختمان پایانه فرودگاه گناباد نیز ۸۰ درصد و ساختمان‌های حفاظتی نیز ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیگیری جهت خرید و تامین تجهیزات فرودگاه نیز در حال انجام است.

فرماندار گناباد با اشاره به وجود ۱۶۳ پروژه نیمه تمام در گناباد ادامه داد: میزان اعتبار این پروژه‌ها، ۲۸۵ میلیارد ریال است.

قربانی در خصوص گازرسانی به روستا‌های این شهرستان بیان کرد: گاز رسانی در پنج روستای بخش شرقی کاخک با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال و گاز رسانی به روستا‌های بخش پسکلوت گناباد هم با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال در حال انجام است.

او تصریح کرد: آزمایشگاه تشخیصی_پژوهشی میکروب‌شناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح شده است که روزانه قابلیت انجام ۳۰ تست تشخیص کرونا دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: احداث مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب شرب گناباد با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26048

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.