• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه‌اندازی بازار فناوری حمل و نقل ریلی/ ارتقای همکاری دانشگاه و راه آهن

  • کد خبر : 31653
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
راه‌اندازی بازار فناوری حمل و نقل ریلی/ ارتقای همکاری دانشگاه و راه آهن
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه‌اندازی بازار فناوری حمل و نقل ریلی از امضای سند همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز، مراسم رونمایی از سند تحول آموزش صبح امروز در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه علم و صنعت، معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی و جمعی دیگر از مسؤولان دانشگاهی و ریلی در حال برگزاری است.

در این مراسم سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن اظهار داشت: بابت راه اندازی مرکز ج هادی راه‌آهن ۷۶ مسأله در سال گذشته مشخص، بسته‌بندی و اولویت‌بندی شد و امروز ۳۰ مسأله از اولویت‌ها تحت کارگروه‌های جهادی بهره‌وری با حضور اساتید دانشگاه‌ها، بازنشستگان راه‌آهن در موضوعات مربوطه و نمایندگان شرکت‌های خصوصی ریلی تشکیل شد.

وی افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن تیر ماه امسال با حضور معاون فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مقرر شد با تکیه بر توان داخل در حوزه‌های مختلف برای ارتقاء راه‌آهن تلاش کنیم. سامانه جامع رونق و جهش تولید بر فضای اینترنت قرار دادیم، طرح جهاد خودکفایی صنعت ریلی را راه اندازی کردیم و امروز یازدهمین سه شنبه ریلی با طعم فناوری را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن افزود: زیست بوم فناوری را برای صنعت ریلی طراحی کرده‌ایم، نهادهای تسهیل‌گر، عرضه‌کننده و متقاضی فناوری را شناسایی کرده‌ایم و بازار فناوری حمل و نقل ریلی را راه اندازی کرده‌ایم و در این حوزه از اساتید و دانشگاهیان قدردانی می‌کنیم که همکاری صمیمانه و متعهدانه‌ای با شرکت راه‌آهن دارند، ضمن آنکه ما واحد ارتباط با دانشگاه را راه اندازی کرده‌ایم و امروز مسائل علمی راه‌آهن تحت عنوان پایان‌نامه‌ها در دانشگاه‌ها دنبال می‌شود.

بنا بر این گزارش امروز سند تحول آموزش در حوزه ریلی با حضور وزرای راه و شهرسازی و علوم و تحقیقات و فناوری امضا می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31653

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.