• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ساختمان واحد توسعه، آموزش و فن آوری اداره کل راه آهن شمال شرق۲ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت

  • کد خبر : 32816
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
ساختمان واحد توسعه، آموزش و فن آوری اداره کل راه آهن شمال شرق۲ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت
ساختمان واحد توسعه، آموزش و فن آوری اداره کل راه آهن شمال شرق۲ با حضور دکتر اعتماد مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات، امام جماعت و خانواده شهدا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال شرق۲، ساختمان واحد توسعه، آموزش و فن آوری اداره کل راه آهن شمال شرق۲ با حضور دکتر اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ معاونین و روسای ادارات، امام جماعت و خانواده شهدا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ در این مراسم طی سخنانی به جایگاه و اهمیت حوزه آموزش کارکنان سخنانی بیان نمود و آموزش را مهم ترین مولفه حوزه تربیت کارکنان متخصص، متعهد و کارآمد سازمانها وعامل اصلی تعالی و مهمترین سرمایه سازمان برشمرد.

محسن اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ تلاش مضاعف ، همدلی و همکاری کارکنان در کارها را محور اصلی کار جهادی عنوان نمود و گفت: همه ما در راستای خدمت و خدمت رسانی کار جهادی را سرلوحه خود قرار دهیم تا بتوانیم به اهداف والای سازمان برسیم.

در ادامه این مراسم یکی دیگر از پروژه های برنامه ریزی شده در سال ۱۴۰۰ ثبت شده در “استند انگیزه و خدمت “”اداره کل راه آهن شمال شرق۲ ” با موضوع «احداث ساختمان آموزش »تحقق یافت.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32816

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.