• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

وزیر اقتصاد و دارایی کشور در ایستگاه راه آهن اینچه برون به اهمیت راه آهن در توسعه کشور تاکید کرد

  • کد خبر : 32852
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
وزیر اقتصاد و دارایی کشور در ایستگاه راه آهن اینچه برون به اهمیت راه آهن در توسعه کشور تاکید کرد
دکترسید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیئت همراه به اتفاق استاندارگلستان و شماری از مسئولان استانی روز جمعه از مرکز لجستیک مرزی ریلی اینچه برون، بازدید کردند و در این بازدید در جریان اقدامات راه آهن در ایجاد زیرساختها و افزایش عملکرد مبادلات ریلی با کشورهای آسیای میانه قرارگرفت.
0
(0)

به گزارش  ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال شرق۲،  دکترسید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیئت همراه به اتفاق استاندارگلستان و شماری از مسئولان استانی روز جمعه از مرکز لجستیک مرزی ریلی اینچه برون، بازدید کردند و در این بازدید در جریان اقدامات راه آهن در ایجاد زیرساختها و افزایش عملکرد مبادلات ریلی با کشورهای آسیای میانه قرارگرفت.

دکتر اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ در این بازدید که صبح روز جمعه پنجم آذر انجام شد، گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته در مرکز لجستیک مرزی اینچه برون ازجمله اتصال خط عریض به ترکمنستان، اخذ مجوز کمیسیون ماده ۶۹ و واگذاری اراضی ۵۳۸ هکتاری به راه آهن، احداث‌ محوطه های تخلیه و بارگیری و… را ارائه داد .

وی در این بازدید ضمن تشریح اقدامات راه آهن در شکل گیری مرکز لجستیک مرزی اینچه برون و عملکرد صادرات‌ ریلی به کشورهای آسیای میانه و  اهمیت کریدور طلایی قزاقستان- ترکمنستان – ایران و نقش محوری اینچه برون پرداخت و کریدورهای جایگزین را بعنوان تهدید جدی توضیح داده و از وزیر اقتصاد خواستند که توجه ویژه ای به حمل ونقل ریلی و تکمیل زیرساختها برای فعال شدن ترانزیت از این محور بشود.

رئیس ‌مناطق آزاد کشور، رئیس گمرک کشور، استاندار گلستان ، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولین استانی در این بازدید ، وزیر اقتصاد و دارایی را همراهی کردند.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32852

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.