• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

بازدید معاون استاندار از راه آهن گلستان/ فرسودگی ریل بررسی شد

  • کد خبر : 33836
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
بازدید معاون استاندار از راه آهن گلستان/ فرسودگی ریل بررسی شد
مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ با اشاره به بازدید معاون عمرانی استانداری گلستان از مجموعه راه آهن، گفت: در این بازدید مشکلات مربوط به فرسودگی ریل سبزدشت تا بندرگز بررسی شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا ، محسن اعتماد  گفت : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از مجموعه راه آهن بازیدی داشت و از نزدیک با مشکلات این اداره کل آشنا شد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ افزود: این بازدید ۶ ساعت به طول انجامید و معاون استاندار مشکلات مربوط به فرسودگی ریل سبزدشت تا بندرگز را مشاهده و همچنین از کارخانه واگن سازی بندرترکمن دیدن کرد.

وی اضافه کرد: حریم ایستگاه‌ها بررسی و برای دو زیرگذر در محدوده بندرترکمن و بندرگز توضیحاتی ارائه شد تا مشکلات برطرف شود.

اعتماد بیان کرد: راه آهن از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان بوده و بازدید معاون استاندار سبب ایجاد انگیزه و دلگرمی برای کارکنان راه آهن است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ با اشاره به افزایش میزان جابجایی بار و مسافر طی دو سال گذشته، گفت: ۶۰۰ نیروی جوان در راه آهن استان مشغول به فعالیت بوده و جوان‌ترین راه آهن کشور هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص قطار گردشگری گرگان- اینچه برون، بیان کرد: در حال بررسی این مسیر بوده و با توجه به میزان کم ناوگان باید طوری برنامه ریزی شود تا اگر این قطار راه اندازی شد با شکست مواجه نشود.

طبق گفته اعتماد دو سرمایه گذار برای راه اندازی این قطار درخواست خود را ارائه کردند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33836

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.