• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

افزایش ۳۱ درصدی پهلوگیری شناورهای ورودی به بندر امیرآباد

  • کد خبر : 34355
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
افزایش ۳۱ درصدی پهلوگیری شناورهای ورودی به بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از رشد ۳۱ درصدی آمار پهلوگیری شناورهای ورودی از آغاز سال جاری تاکنون در بندرامیرآباد خبر داد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ محمدعلی موسی پور با بیان اینکه تعداد شناورهای متردد به بنادر ، معیاری جهت سنجش عملکرد بنادر در بخش عملیات بندری و دریایی به شمار می رود ، از ورود ۲۷۶ فروند شناور از آغاز سال جاری تاکنون به بندرامیرآباد خبر داد که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد را نشان می دهد.
وی ظرفیت ها ، امکانات ، زیرساخت ها و تساهل در فرآیند تجاری صاحبان کالا و بازرگانان در چارچوب قوانین سازمان بنادرودریانوردی و عوامل بیرونی همچون تخصیص سوخت یارانه ای به کشتی های تجاری داخلی و تحت پرچم را محرکی برای توسعه کشتیرانی در دریای خزر عنوان کرد که می توان با جذب بیش از پیش تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، اقتصاد دریا را در کشور رونق بخشید.
مدیرکل بندرامیرآباد همچنین به خدمات یدک کشی و راهنمابری به کشتی ها در این مدت اشاره کرد ، که بر اساس این آمار رشد ۳۸ درصدی در هر کدام از این خدمات به ثبت رسیده است.
موسی پور در پایان گفت: در حال حاضر ۹ فروند شناور در لنگرگاه مستقر هستند که با تکمیل و تأیید اسناد در اسکله ها پهلو خواهند گرفت.
لازم به ذکر است بندر امیرآباد  با دارا بودن ۱۵ پست اسکله ، قابلیت پهلودهی انواع شناورها به طول ۱۴۰ متر را دارا می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34355

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.