• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

نصب ۴ دستگاه بازوی بارگیری دریایی با استفاده از توان و دانش ایرانی در مجتمع بندری انزلی

  • کد خبر : 34384
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
نصب ۴ دستگاه بازوی بارگیری دریایی با استفاده از توان و دانش ایرانی در مجتمع بندری انزلی

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از طراحی، ساخت، حمل، نصب و راه اندازی تعداد چهار دستگاه بازوی بارگیری دریایی (loading arm) با استفاده از توان داخلی در مجتمع بندری انزلی خبرداد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مهدی نیکوکار با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز مراحل نصب این چهار لودینگ آرم ثابت با طراحی و نظارت  اداره کل تامین و مهندسی سازمان و همکاری معاونت فنی و مهندسی اداره کل در اسکله های دولفین مجتمع بندری انزلی آغاز شد.
وی با اشاره به اهمیت و مزیت این دستگاه ها، افزود: در جهت تسریع انتقال فرآورده های نفتی از کشتی به خطوط انتقال و مخازن ذخیره، این دستگاه ها نصب گردید و مکانیزم آن به اینگونه است که بصورت اتوماتیک و قابل کنترل، خطوط لوله های انتقال فرآورده های نفتی به مانیفولد کشتی متصل می شود و امکان بارگیری یا تخلیه با سرعت بالا و ایمن را فراهم می سازد.
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه این چهار دستگاه لودینگ آرم با صد در صد توان و دانش داخلی کشور ساخته شده است، خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان و دانش بومی شاهد صرفه جویی یک میلیون یورویی در این بخش بودیم.
نیکوکار در مورد توان کاری این دستگاه ها، اذعان داشت: هر کدام از آنها توان تخلیه و یا بارگیری ۳۰۰ متر مکعب در ساعت را دارا می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34384

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.