• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

بهره‌برداری از پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 34426
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
بهره‌برداری از پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۳

عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی،توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: انتظار داریم با تکمیل و آماده شدن پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر، تردد کامیون‌ها و انتقال کالاها از سال ۱۴۰۳ از طریق این راه دسترسی صورت بگیرد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسن بیک محمد لو روز سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، با اشاره به پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر، گفت: انشاالله نصب عرشه‌ پل در دست ساخت در مسیر اجرای این پروژه در ماه‌های آینده نهایی خواهد شد.
 
وی افزود: بخش دیگر این پروژه که در محدوده بندر نوشهر قرار دارد با توجه به بودجه‌ای که به تناسب در این زمینه برای سال ۱۴۰۲ تعریف شده است تا پایان امسال توسط اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران جذب خواهد شد.
 
عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی اظهارکرد: امیدوار هستیم این بخش از پروژه نیز که در محدوده بندر نوشهر واقع شده است تا پایان امسال  تکمیل شود و به اتمام برسد.
 
وی تصریح کرد: انتظار داریم با تکمیل و آماده شدن پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر، تردد کامیون‌ها و انتقال کالاها از سال ۱۴۰۳ از طریق این راه دسترسی صورت بگیرد و مشکلات ترافیکی که تا پیش از این در داخل شهر نوشهر و در محدوده بندر وجود داشت برای همیشه برطرف شود.
 
پایان پیام/

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34426

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.