• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6

سرمایه انسانی مهم ترین دارایی هر سازمان/ لزوم تجهیز سازمان بنادر با نیرو‌های کارآمد و ماهر

  • کد خبر : 34452
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
سرمایه انسانی مهم ترین دارایی هر سازمان/ لزوم تجهیز سازمان بنادر با نیرو‌های کارآمد و ماهر

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت و جایگاه کارکنان در بنادر، گفت: سرمایه انسانی مهم ترین دارایی هر سازمان و دستگاهی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسن بیک محمدلو پس از نشست بررسی مسائل بخش منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، با اشاره به بازدید از بنادر کشور اظهار داشت: رسیدگی به امورات ادارات تابعه از جمله وظایف حوزه ستادی است.
وی با بیان اینکه سه موضوع مهم در معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: موضوعاتی همچون امور مالی و ذیجسابی، منابع انسانی، برنامه ریزی منابع سازمان از جمله موضوعاتی است که همچنین در بازدیدها نیز مورد توجه بوده است.
وی با تاکید بر لزوم تجهیز سازمان بنادر با نیرو‌های کارآمد و ماهر گفت: این موضوع دارای اهمیت زیادی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
بیک محمدلو در مورد تبدیل وضعیت کارکنان، تصریح کرد: در نظام پرداخت تفاوتی بین قرداد کار معین و رسمی وجود ندارد و در نظامی هماهنگ صورت می گیرد و تنها تفاوت آن، مدت قرارداد است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34452

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.