• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6

ورود کالای همراه مسافر از بندر خرمشهر را دنبال می‌کنیم/ تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بندر خرمشهر در دستور کار

  • کد خبر : 34456
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
ورود کالای همراه مسافر از بندر خرمشهر را دنبال می‌کنیم/ تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بندر خرمشهر در دستور کار

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: ورود کالای همراه مسافر را را با همکاری اعضای شورای تامین شهرستان منظور ایجاد رونق در خرمشهر دنبال خواهیم کرد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری مدیرکل  بندر و دریانوردی خرمشهر به مناسبت هفته قوه‌قضائیه با فاخر باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر در این دیدار، اظهار داشت: تعامل، همکاری و ارتباط مدیران شهری موجب ایجاد وحدت و حل چالش‌ها و مشکلات می‌شود. 
وی با تاکید بر اینکه خدمت در خرمشهر توفیق بزرگی از سوی خدای متعال است، بیان کرد: بنده از اقدامات خوب و در راستای منافع مردم و شهرستان حمایت می‌کنم و خوشبختانه بندر خرمشهر نیز در موضوعات گوناگون شفاف، همراه و هماهنگ است. 
باوی ورود کالای همراه مسافر در بندر خرمشهر را ضروری دانست و گفت: بنده این موضوع را با همکاری اعضای شورای تامین شهرستان خرمشهر دنبال خواهم کرد تا رونق در خرمشهر ایجاد شود. 
وی همچنین به کالاهای متروکه در بندر خرمشهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بسیاری از کالاهای متروکه تعیین تکلیف شده و در آینده نیز کالاهای باقی‌مانده تعیین تکلیف خواهد شد. 
افزایش ترافیک کالا و تردد کشتی‌ها هدف اصلی در بندر خرمشهر است/ بندر خرمشهر آمادگی کامل در برقراری کالای همراه مسافر را دارد
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز در این دیدار گفت: اولویت اساسی بنده در بندر خرمشهر افزایش ترافیک کالا و تردد کشتی‌ها است که در این صورت در بندر و شهر شاهد رونق خواهیم بود. 
علی عسکری بندر خرمشهر را پرظرفیت و مجهز به امکانات روز دانست و خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت ۱۱ هزار تنی در بندر خرمشهر تنها ۲ هزار تن مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملا ظرفیت زیادی خالی است که یکی از عمده دلایل آن عدم لایروبی اروندرود است. 
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: اولویت اساسی بنده در بندر خرمشهر، افزایش ترافیک کالا و تردد کشتی‌ها است که اگر این امر محقق شود، شاهد رونق در بندر و شهرستان خواهیم بود. 
وی همچنین به صادرات کلینکر اشاره و عنوان کرد: در بحث صادرات کلینکر با تخریب زیرساخت‌ها و ایجاد آسیب محیط زیستی مواجه هستیم که ما برای رفع این دو چالش به دنبال مکانیزه کردن آن هستیم که خوشبختانه مقدمات آن در حال فراهم شدن است. 
عسکری همچنین به ضرورت برقراری کالای همراه مسافر در خرمشهر اشاره کرد و گفت: بندر خرمشهر آمادگی در بحث برقراری و راه‌اندازی کالای مسافر آمادگی کامل را دارد. 
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: همفکری، هم‌افزایی، همکاری و هماهنگی میان مجموعه مدیران سطح خرمشهر موجب حل مشکلات و ایجاد رونق در شهرستان و بندر خرمشهر می‌شود و امیدواریم که با این نگاه و ایجاد کلمه وحدت بتوانیم رونق را به بندر پرآوازه خرمشهر برگردانیم. 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34456

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.