• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

بازدید فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر استان بوشهر

  • کد خبر : 34462
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
بازدید فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر استان بوشهر

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در نشست با فرماندهان و پرسنل یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت های فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است که این مهم در استان به صورت ویژه دنبال می‌شود.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمید بیرانوند در نشست با ماموران یگان حفاظت این اداره کل اظهار کرد: یگان حفاظت بنادر استان بوشهر باید از ظرفیت پیشگیری برای تسهیل سازی و ایمنی ترافیک به نحو مطلوبی استفاده کنند. 
وی ادامه داد: سفر به استان بوشهر فرصتی ارزشمند است تا یگان حفاظت بنادر استان از لحاظ کیفی مورد ارزیابی قرار گیرد و همچنین از کارکنان پرتلاش این حوزه تجلیل و قدردانی شود. 
بیرانوند ادامه داد: ظرفیت بازدارندگی یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای تسهیل و ایمن سازی ترافیک بنادر این استان بکارگیری می شود.
وی افزود: در نظارت و بازدید دوره ای از یگان حفاظت بنادر استان بوشهر رویکردهای مهمی همچون نقش پایش هوشمند در ارتقا کیفی خدمات حفاظتی و به تبع آن بکارگیری هدفمند تر منابع انسانی در اجرای ماموریت سازمانی مورد توجه ویژه قرار دارد. 
بیرانوند ادامه داد: افزایش سطح آمادگی جسمانی، برگزاری دوره‌های آموزش‌های متنوع و برخوردار از متدهای پیشرفته و آگاه سازی یگان حفاظت از موضوعات روز از اولویت‌های راهبردی فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است.
وی افزود: یگان حفاظت مرجع امنیت در بنادر  است که حاصل این امنیت میل و رغبت بیشتر تجار و بازرگانان برای جابجایی کالا بر بستر بنادر است.
بیرانوند تاکید کرد: سطح کیفی ماموران یگان حفاظت باید به صورت مستمر ارتقاء یابد تا بتوانند به بهترین نحو ممکن ماموریت‌های سازمانی را ایفا کنند.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: با اقدامات ارزشمند صورت گرفته در حوزه های آمورشی و زیرساختی یگان حفاظت بنادر این استان در بسیاری از شاخص ها در سطح بنادر کشور پیشگام هستند. 
شهریار محمدزاده افزود: از جمله اقدام های مهم صورت گرفته در یک سال اخیر می توان به تعمیر اساسی شناور تندر و همچنین سالن کنفرانس یگان حفاظت، تجهیز یگان حفاظت به ۴۰ دستگاه بی سیم پیشرفته و بهره برداری و تجهیز ساختمان یگان حفاظت بنادر کنگان، گناوه و دیر از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه یگان حفاظت بنادر استان بوشهر است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34462

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.