• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6

بازدید یک هیأت بانکی روسی از بندر امیرآباد/ ارائه بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در کریدور شمال – جنوب با نقش آفرینی بندرامیرآباد

  • کد خبر : 34509
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
بازدید یک هیأت بانکی روسی از بندر امیرآباد/ ارائه بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در کریدور شمال – جنوب با نقش آفرینی بندرامیرآباد

یک هیأت بانکی روسی به منظور آشنایی با امکانات و شرایط کاری موجود در بندرامیرآباد جهت توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری دوسویه ایران و روسیه در کریدور شمال – جنوب ، از این بندر بازدید کرد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ یک هیأت بانکی از کشور روسیه که با هدف بررسی و امکان سنجی همکاری برای توسعه و سرمایه گذاری در کریدور شمال – جنوب و احداث خط جدید ریلی سراسری ، به ایران سفر کرده است ، با حضور در بندرامیرآباد از قابلیت های استراتژیک بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر بازدید کرد.
در این بازدید که در راستای برگزاری چندی پیش اجلاس سه جانبه ایران ، هند و روسیه انجام شد، امکانات و شرایط کاری موجود در بندرامیرآباد جهت تهیه بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در کریدور شمال – جنوب، مورد ارزیابی قرار گرفت.
مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد در این دیدار ضمن تبیین امکانات ، ظرفیت‌ها و آخرین دستاورهای عملیاتی بندرامیرآباد ، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این بندر تشریح کرد.
محمدعلی موسی پور همچنین به ابتکار جمهوری اسلامی ایران در نشست سه جانبه ایران ، هند و روسیه مبنی ارائه طرح «ایران _ راه» به عنوان پنجره ای راهبردی برای استفاده فعالان عرصه تجارت ، لجستیک و ترانزیت ایران اشاره کرد وگفت: بندرامیرآباد با امکانات کم نظیر ترانزیتی و لجستیکی و قدرت هم افزایی و همگرایی با شرکای ترانزیتی خود در منطقه ، طریق مناسبی جهت تأمین منافع مشتریان و تقویت پیوند ترانزیتی در کریدور شمال – جنوب به شمار می آید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34509

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.