• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مهار آتش‌سوزی سه تانکر نفتی در محدوده اراضی بندر امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 34552
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۲
مهار آتش‌سوزی سه تانکر نفتی در محدوده اراضی بندر امام خمینی(ره)

با مشارکت و‌ حضور به موقع نیروهای مرکز ایمنی و آتش نشانی بندرامام خمینی(ره)، آتش سوزی در سه تانکرحامل مواد نفتی و هیدروکربنی در حوزه اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام با موفقیت مهار شد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست این اداره کل با اشاره به  وقوع  این آتش‌سوزی و همکاری در اطفا حریق ایجاد شده، ییان داشت: تانکرهای مستقر در یک پارکینگ واقع در محدوده اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندر خمینی(ره) هر کدام به ظرفیت ۲۵ هزار لیتر حامل نفتا بودند که دچار آتش‌سوزی شدند.
شاهین خیرین با بیان اینکه عملیات مهار آتش‌سوزی ۲ ساعت و نیم به طول انجامید تصریح کرد: حادثه مذکور با همکاری واحد آتشنشانی منطقه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و دیگر دستگاه‌های متولی کنترل و مهار شد.
وی افزایش دما و گرمای هوا را عامل اصلی آتش‌سوزی بر اثر بخارات هیدروکربنی درون مخزن اعلام کرد و گفت: پس از وقوع حریق، آتش به ۲ تانکر دیگر سرایت کرد که با عملیات مهار از خسارت رسیدن به تانکر سوم جلوگیری به عمل آمد و به محموله آن آسیبی نرسید.
به گفته رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، این آتش‌سوزی در پارکینگ یکی از شرکت‌های واقع در محدوده اراضی توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در مجاورت پایانه بار بندر امام خمینی (ره) رخ داده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34552

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.