• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

دبیرکل جدید سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) انتخاب شد/ کی تاک لیم جای خود را به آرسینیو دومنگز داد

  • کد خبر : 34590
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
دبیرکل جدید سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) انتخاب شد/ کی تاک لیم جای خود را به آرسینیو دومنگز داد

آرسینیو دومنگز از کشور پاناما در انتخابات شورای سازمان بین المللی دریانوردی موسوم به آیمو (IMO) به مدیریت هیات سازمان ملل به مدت چهار سال انتخاب شد.

0
(0)

به گزارش ریل نیوز، روز سه شنبه ۲۷ تیرماه ۱۸ جولای و در دومین روز نشست شورای سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو)، آرسینیو دومنگز از کشور پاناما به عنوان دبیر کل جدید آیمو انتخاب شد .

دوره چهار ساله ریاست دومنگز  بر این سازمان مهم تخصصی ملل متحد از ابتدای سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. وی در رقابت با پنج نامزد دیگر از کشورهای ترکیه، فتلاند، کنیا، چین و دومنیکن به این مقام رسید.

 آرسینیو دومنگز طی یک دهه نماینده ثابت پاناما در سازمان بین المللی دریانوردی بود و سپس حدود شش سال پیش در دبیرخانه آیمو مشغول بکار شد و در پست های مهمی همچون مدیر بخش امور اداری، دستیار ویژه دبیر کل و رئیس کارکنان و سپس مدیر بخش محیط زیست دریایی فعالیت داشته است.

گفتنی است، تصمیم شورای سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) نیازمند تایید در مجمع عمومی این سازمان است که در آذرماه امسال برگزار می شود و تجربه نشان داده است انتخاب شورا همواره مورد تایید مجمع عمومی شورای سازمان بین المللی دریانوردی قرار می گیرد.  

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34590

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.