• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

برگزاری موفق مانور تمرین طرح اضطراری کامل فرودگاه نوشهر با مشارکت آتش‌نشانان بندر نوشهر

  • کد خبر : 34617
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
برگزاری موفق مانور تمرین طرح اضطراری کامل فرودگاه نوشهر با مشارکت آتش‌نشانان بندر نوشهر

با مشارکت آتش نشانان منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، مانور تمرین طرح اضطراری کامل فرودگاه شهدای نوشهر با موفقیت برگزار شد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، بر اساس سناریوی پیش بینی شده در این مانور رأس ساعت ۰۹:۳۸ روز سه شنبه ۲۷ تیر ماه  در پی برقراری تماس از سوی فرودگاه نوشهر مبنی بر حریق یک دستگاه هواپیمای مسافربری و نیاز به کمک رسانی، تیم فرماندهی و تیم عملیاتی بنز ۵۲۷ به همراه تجهیزات ایستگاه آتش نشانی بندر سریعا به محل اعزام شدند.
آتش نشانان بندر نوشهر به محض رسیدن به محل سانحه با هماهنگی فرمانده صحنه، نسبت به پهن کردن ۲ هوز سایز ۱٫۵ اینچ اقدام نموده و عملیات اطفا حریق را آغاز کردند، در ساعت ۰۹:۵۲ حریق به صورت کامل مهار  گردید و پس از جمع آوری تجهیزات، همکاران آتش نشان به صورت آماده باش در محل حضور داشتند و با پایان عملیات در ساعت ۱۰:۴۵ به ایستگاه برگشتند . 
این مانور بر اساس اهداف از پیش تعیین شده و به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل بین آتش نشانان منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر و فرودگاه نوشهر در هنگام وقوع حوادث احتمالی و همچنین ارزیابی توان عملیاتی پرسنل و لوازم و تجهیزات مربوطه در محوطه فرودگاه نوشهر با موفقیت برگزار شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34617

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.