• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در بندر انزلی

  • کد خبر : 34623
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در بندر انزلی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در اسکله های مجتمع بندری انزلی خبر داد.

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مجتبی نظری با اعلام این خبر، اظهار داشت: این ۳ کشتی با مجموع ۱۵ هزار تن روغن خوراکی همزمان در اسکله‌های بندرانزلی پهلوگیری و تخلیه شدند.
وی افزود: روغن خوراکی دو کشتی از طریق خطوط لوله به مخازن روغن منتقل شد و یک کشتی نیز به صورت حمل یکسره مورد تخلیه و انتقال انجام گرفت.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به کشور مبدا این ۳ کشتی، خاطرنشان کرد: تمامی این کشتی ها دارای ظرفیت ۵ هزار تنی بوده و از روسیه به بندرانزلی انتقال یافتند.
نظری با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت مخازن روغن مجتمع بندری انزلی ۱۶ هزار تن بوده، اذعان داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، در آینده ۴۰ هزار تن دیگر به ظرفیت نگهداری روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به رشد چشمگیر تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۶ هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد ۳۸۰ درصدی بوده ایم.
 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34623

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.