• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
14
-استاندار خراسان جنوبی

به زودی عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند-یونسی

  • کد خبر : 34846
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
به زودی عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند-یونسی
استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی راه آهن بیرجند-یونسی به زودی آغاز می شود و از این جهت تامین منابع مالی آن از طریق تهاتر نفتی اهمیت دارد.
0
(0)

جواد قناعت صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح نتایج دیدار خود با معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی پرداخت.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این دیدار با هدف پیگیری تأمین منابع راه آهن و تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان صورت گرفت.

قناعت با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه راه آهن برای تمام قطعات موجود در استان مشخص شده، اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به اینکه روند اجرای کار در این پروژه برای اولین بار در کشور انجام می‌شود، مهمترین موضوع روش‌های تأمین منابع مالی آن و هماهنگی با وزارت نفت و راه و شهر سازی برای انجام تهاتر نفتی است.

قناعت ادامه داد: در این نشست تخصصی در خصوص روش‌های تأمین منابع مالی طرح ریلی استان بحث و رایزنی و بر ضرورت تسریع در انجام تهاتر نفتی جهت اجرای پروژه راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی تأکید شد.

وی افزود: بحث و گفتگو در خصوص مسائل پیمانکاران در زمینه رفع موانع احتمالی در راستای شتاب دادن به روند اجرای کار هم از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

به گفته وی؛ با عنایت به اینکه در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه در استان خواهیم بود، می‌بایست همه تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کار با سرعت و بدون هیچ مانعی پیش رود و ادامه یابد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با استفاده از فرصت این نشست، موضوع تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان نیز پیگیری شد.

قناعت افزود: اعتبارات تعیین شده برای اجرای باندهای دوم در سطح استان بنا به اهمیت موضوع، از شرایط مطلوبی برخوردار می‌باشد و سهم باندهای دوم از اعتبارات سفر رئیس جمهور، بسیار ویژه دیده شده است.

شایان ذکر است؛ این دیدار با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34846
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.