• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
19
سرمایه گذاری ریلی

آگهی فراخوان عمومی شناسایی متقاضیان سرمایه گذاری به روش اجاره به شرط تجهیز

  • کد خبر : 34888
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
آگهی فراخوان عمومی شناسایی متقاضیان سرمایه گذاری به روش اجاره به شرط تجهیز
اداره کل تدارکات و پشتیبانی راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران، آگهی فراخوان عمومی(نوبت دوم) شماره ۲-۱۲۸-۱۴۰۲ شناسایی متقاضیان سرمایه‏گذاری به روش اجاره به شرط تجهیز را منتشر کرد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی , بر اساس این فراخوان، شرکت راه‌آهن ایران به استناد بند ۲۴ و ۲۵ سیاست‏های کلی برنامه ششم توسعه ابلاغی مقام معظم رهبری و جزء (چ) ذیل ماده ۳۰ قانون احکام دائمی کشور، ‌در نظر دارد نسبت به واگذاری بخشی از اراضی جهت ایجاد پایانه حمل و نقل چندوجهی ایستگاه راه‏آهن اصفهان به روش اجاره به شرط تجهیز اقدام کند.

بر ‌این اساس از کلیه متقاضیانی که تمایل به ارایه ایده و طرح پیشنهادی دارند دعوت بعمل می‏آید تا ضمن تکمیل و ارسال اطلاعات درخواستی در قالب فرم‏های مربوطه، نسبت به معرفی، شناسایی و ارزیابی توان و ارائه طرح اولیه پیشنهادی خود اقدام کنند.

متقاضیان می‏‌توانند از تاریخ انتشار این آگهی تا ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۲ جهت دریافت فرم‏‌های مربوطه به سایت http://iets.mporg.ir  مراجعه کرده و یا به صورت حضوری جهت دریافت اسناد مبلغ یک میلیون (۱.۰۰۰.۰۰۰) ریال به شماره شبا ۷۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۶۴۰۰۴۰۰۵۷۴۷IR با شناسه واریز ۲۰۳۰۶۴۰۷۴۲۸۰۵۰۰۸۸۵۱۳۴۴۹۹۹۰۹۰۰۰ نزد خزانه بانک مرکزی بنام درآمد راه‌‏آهن قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی واریز و به نشانی تهران- میدان آرژانتین- ابتدای بلوار نلسون‏ماندلا– ساختمان شهدای معظم راه‏آهن– طبقه دوم شرقی– اداره کل تدارکات و پشتیبانی– اداره امور قراردادها مراجعه نموده و اسناد فراخوان را دریافت کنند.

مهلت و محل تحویل اسناد تکمیل شده در پاکت دربسته حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۲ به نشانی فوق‌‏الذکر است.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، کلیه متقاضیان حقیقی یا حقوقی راساً و یا با مشارکت سایر شرکت‏ها، موسسات و یا پیمانکاران و شرکت‏های تجاری، علاقه‏مند که توان تأمین مالی مناسب با موضوع فراخوان را دارند، می‏توانند شرکت کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34888
  • ارسال توسط :
  • منبع : ریل نیوز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.