• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
10
محمد نزدیک بخش

اقدام به‌موقع کارکنان مترو، جان یک مسافر را نجات داد

  • کد خبر : 34941
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
اقدام به‌موقع کارکنان مترو، جان یک مسافر را نجات داد
اقدام به‌موقع کارکنان مترو در ایستگاه میدان جهاد، جان یک مسافر را نجات داد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، محمد نزدیک بخش مسئول کارشناس ایستگاه میدان جهاد با بیان اینکه آقای مهدی‌ پور در سکو ایستگاه میدان جهاد متوجه حضور مسافری بدحال می‌شود افزود: هوشیاری این مسافر به علت افت شدید فشار بسیار کاهش پیدا کرده بود. به‌سرعت و با راهنمایی تلفنی اورژانس اقدامات اولیه برای بالابردن فشار این مسافر را آغاز کردیم و با برانکارد ویلچری وی را به اتاق خودم منتقل کردیم.
وی با بیان اینکه به علت ترافیک ابتدا موتورلانس به ایستگاه رسید افزود: اقدامات درمانی با حضور پرسنل اورژانس ادامه پیدا کرد و بیمار از حالت بحرانی خارج شد؛ اما با توجه به شرایط بیمار درخواست آمبولانس شد و وی را به بیمارستان منتقل کردند.
نزدیک بخش ادامه داد: خوشحال بودم که هنگام خروج از این اتاق، مسافر حال بسیار بهتری داشت.
وی در پایان با اشاره به اینکه این مسافر چند روز بعد برای تشکر از اقدم به‌موقع پرسنل به ایستگاه آمده بود گفت: مسافر به ما گفت پزشک اورژانس گفته که فشار بسیار پایین بوده است و اگر اقدامات اولیه تا رسیدن اورژانس انجام نمی‌شد اتفاق تلخی رقم می‌خورد و من خدا را بابت اینکه توانستم کمک‌حال این مسافر باشم شکر می‌کنم. نه‌تنها من بلکه همه همکارانم در ایستگاه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مسافران به‌سلامت از ایستگاه‌ها خارج شوند.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34941
  • ارسال توسط :
  • منبع : مترو

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.