• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
9
غلامحسین فارسیان

قطار یزد- خرمشهر برای جابه‌جایی زوار حسینی راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 34959
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
قطار یزد- خرمشهر برای جابه‌جایی زوار حسینی راه‌اندازی شد
مدیر پایانه راه‌آهن خرمشهر گفت: قطار یزد به خرمشهر به منظور انتقال سریع و ایمن زائران اربعین حسینی به مرز شلمچه راه اندازی شد.
0
(0)

غلامحسین فارسیان ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: تعداد ۲ رام قطار ویژه انتقال زائران اربعین از شهر خرمشهر به مرز شلمچه به این پایانه وارد شده و فعالیت آن آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه خط ریلی یزد به خرمشهر نیز راه‌اندازی شده تا زائران بتوانند از این طریق خود را به مرز شلمچه برسانند، افزود: این قطار در ٩ شهریور ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از یزد به مقصد خرمشهر حرکت خواهد کرد و برگشت آن نیز روز سه‌شنبه ١۴ شهریور ماه ساعت ١٨: ٣٠ از مبدا خرمشهر به سمت یزد برنامه‌ریزی شده است.

مدیر پایانه راه‌آهن خرمشهر گفت: قیمت بلیت این قطار از یزد به خرمشهر ۴٩٩ هزار و٣۵٠ تومان است که زائران می‌توانند از امروز نسبت به خریداری آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین پیش‌فروش بلیط قطار تهران به کربلا از ساعت ۱۰ صبح امروز از طریق درگاه اینترنتی raheparvaz.com آغاز شده و در تاریخ ۳۱ مردادماه اولین حرکت خود را از تهران رقم می‌زند.

فارسیان تصریح کرد: هزینه این قطار ترکیبی است به گونه‌ای که قطار چهار تخته آن از مبدأ تهران تا خرمشهر برای هر نفر ۳۹۰ هزار تومان است که مسافران پس از رسیدن به شلمچه توسط اتوبوس با طی ۳۰ کیلومتر وارد خاک عراق شده و در آن سوی مرز با قطار بصره به کربلا راهی عتبات عالیات خواهند شد.

وی ادامه داد: حرکت این قطار در روزهای ۳۱ مرداد، ۴ شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، اول مهر ماه و چهار مهرماه انجام خواهد شد و برگشت آن نیز، در روزهای ۷ شهریور، ۱۱ شهریور، ۱ مهر، ۴ مهر، ۸ مهر و ۱۱ مهر با ظرفیت ۳۵۰ نفر انجام خواهد گرفت.

مدیر پایانه راه‌آهن خرمشهر گفت: زمان حرکت قطار تهران به کربلا را در روزهای یاد شده، ساعت ۱۹:۱۵ و ۱۱:۴۰ از مبدا تهران خواهد بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34959
  • ارسال توسط :
  • منبع : قطره

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.