• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5
سردار حشمت اله ملکی

کشف مواد مخدر توسط پلیس راه آهن کاشان

  • کد خبر : 34978
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کشف مواد مخدر توسط پلیس راه آهن کاشان
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و دستگیری ۳ متهم در این رابطه خبر داد.
0
(0)

سردار حشمت اله ملکی با اشاره به هوشیاری پلیس در مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به ویژه از طریق خطوط ریلی کشور گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کاشان به ۳ نفر از مسافران قطار زاهدان تهران در خصوص حمل مواد مخدر به شیوه بلع و انباری مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تکنیک چهره زنی و بهره‌گیری از دستگاه‌های نوین کمک بازرسی، وجود مواد مخدر در بدن این متهمان محرز شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از مراحل تخلیه مواد از متهم ردیف اول، تعداد ۷۳ بسته به وزن ۸۰۸ گرم از متهم ردیف دوم تعداد ۶۰ بسته به وزن ۶۵۶ گرم و از متهم ردیف سوم تعداد ۶۰ بسته به وزن ۵۵۴ گرم در مجموع بیش از ۲ کیلو مواد مخدر از نوع هروئین از متهمان کشف و ضبط شد.

سردار ملکی با هشدار به قاچاقچیان و سودجویان این بلای خانمان سوز خاطرنشان کرد: پرونده در خصوص متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور در پایان با توصیه به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، توصیه کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه‌آهن کشور بوده و مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس نیز خودداری کنند، پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیا ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی می‌کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34978
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر نیوز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.