• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
7
رحمت اله میرزاعلی

مرگ راننده موتورسیکلت در برخورد با قطار در بندرگز

  • کد خبر : 35077
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۵۲
مرگ راننده موتورسیکلت در برخورد با قطار در بندرگز
مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ از برخورد موتورسیکلت با قطار در شهرستان بندرگز خبر داد و گفت: راکب موتورسیکلت در این حادثه جان خود را از دست داد.
0
(0)

رحمت اله میرزاعلی شامگاه پنج شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات حادثه ریلی امروز شهرستان بندرگز پرداخت و اظهار کرد: عصر امروز یک مورد حادثه برخورد موتورسیکلت با قطار به علت ورود به حریم ریلی به اداره کل راه آهن شمال شرق ۲‌ گزارش شد.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که ورود غیرقانونی و غیرمجاز به حریم ریلی منجر به این حادثه شده است، ادامه داد: راکب موتورسیکلت در منطقه «باغو کناره» بخش مرکزی شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان به علت ورود به حریم ریلی با قطار حومه‌ای برخورد می‌کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ با تأکید بر اینکه این حادثه ساعت ۱۷ عصر امروز پنج شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ رخ داد، خاطرنشان کرد: متأسفانه راکب موتورسیکلت در این حادثه جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی دقیق صحنه حادثه هستند، افزود: نتایج بررسی پس از تکمیل گزارش و جمع‌بندی جهت تنویر افکار عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود و هموطنان از پرداختن به هرگونه موارد غیرکارشناسانه بپرهیزند.

حوادث ریلی یکی از شایع‌ترین حوادثی هستند که در مسیرهای عبور خط آهن در اقصی نقط ایران و جهان رخ می‌دهد و عموماً ساکنان اطراف مسیرهای ریلی و مترددین با هرگونه وسایل نقلیه باید در عبور و مرور از این مسیرها همه جوانب را رعایت و از مسیرهای تعیین شده تردد کنند.

روستای «باغوکناره» یکی از روستاهای کناره‌ای دریای خزر است که در فاصله ۷ کیلومتری شرق بندرگز، بین شاهراه آسیایی و دریای خزر و تقریباً نزدیک به ساحل واقع شده و راه آهن سراسری و جاده آسفالته‌ای که بندرگز را به بندرترکمن متصل می‌کند، از کنار آن می‌گذرد.

راه‌آهن ناحیه شمال شرق ۲ به دلیل مجاورت با دریای خزر، جلگه مازندران و گرگان و پل ارتباطی به بندرترکمن و مرز اینچه برون از اهمیت بالایی در خطوط ریلی کشور برخوردار است و نقش مهمی در جابه‌جایی بار و مسافر به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35077
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.