• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
8

اجلاس سیستم های ریلی big-3 در ترکیه – ۱۹ الی ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳

  • کد خبر : 35088
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
اجلاس سیستم های ریلی big-3  در ترکیه – ۱۹ الی ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳
اجلاس سیستم‌های ریلی Big3 به عنوان بخشی از دومین نمایشگاه صنعت ریلی صنعت، زیرساخت‌ها و فناوری‌های راه‌آهن برگزار می‌شود که در اسکی‌شهیر - نمایشگاه ETO و مرکز کنگره در 19 تا 21 سپتامبر 2023 برگزار می‌شود.
0
(0)

در طول این اجلاس، ۳ موضوع مهم در بازار سیستم های ریلی ترکیه و جهان توسعه می یابد و زیر سقف رشد و پایداری به مدت ۳ روز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
در این اجلاس، جایی که آینده سیستم‌های ریلی را شکل خواهیم داد، برای بررسی و ارزیابی دیدگاه‌های جدید برای جهانی پایدار و همکاری‌های قوی گرد هم خواهیم آمد که با سخنرانی رهبران صنعت از ارگان‌های دولتی، متخصصان بازار، اطلاعات را به اشتراک می‌گذارد. ، محافل خصوصی و دانشگاهی.

 

 

 

اجلاس سیستم های ریلی Big3; این یک پلت فرم هیجان انگیز خواهد بود که هدف آن رشد با هم و ساختن آینده با باز کردن درهای امکانات مختلف در این بخش با پانل ها، بحث ها و سخنرانی هایی است که برگزار می شود.

___________________________________________________

روز اول : 

تاثیر سرمایه گذاری و مدل های تامین مالی پایدار در پروژه های زیرساختی سیستم های ریلی

با پانل‌ها و سخنرانی‌هایی که برگزار می‌شود، ما سرمایه‌گذاران نهادی را گرد هم می‌آوریم که می‌توانند نیازهای مالی بخش سیستم‌های ریلی معمولی و سبک را با صاحبان پروژه، رهبران بخش، مدیران صندوق، نمایندگان دولت‌های محلی و خارجی، دولت‌های محلی و استراتژیست‌ها برآورده کنند. امسال پتانسیل اجتماعی و زیست‌محیطی پروژه‌های بخش سیستم‌های ریلی سرمایه‌گذاری تاثیرگذار و تامین مالی پایدار در حوزه تامین مالی را ارزیابی خواهیم کرد. ما کمک مالی به پایداری را در نظر خواهیم گرفت، نه تنها بر بازده مالی تمرکز می کنیم، بلکه تغییرات مثبتی را برای جامعه و محیط زیست ایجاد می کنیم. در جلساتی که شرکت کنندگان ما در مورد چگونگی تأثیر سرمایه گذاری و تأمین مالی پایدار، نقشه راه پروژه های سیستم ریلی را ترسیم می کنند، از این نظر، تبدیل تغییرات مالی به مزایای اجتماعی و زیست محیطی در آینده، چگونگی ایجاد تغییر در دنیای مالی سیستم های ریلی با این مدل های تامین مالی و نحوه ساختن آینده ای پایدار با هم. ما در مورد صحبت خواهیم کرد.

 

___________________________________________________

 

روز دوم :

در این قسمت هیجان انگیز، تحول ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و فناوری های جدید در سیستم های ریلی را بررسی خواهیم کرد. ما شاهد آینده سیستم‌های ریلی خواهیم بود که در آن عیب‌ها از قبل با حسگرهای مبتنی بر هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌ها شناسایی می‌شوند، از فناوری‌های وسایل نقلیه خودران استفاده می‌شود، خدمات شخصی‌سازی شده در تجربه مسافران ارائه می‌شود و اقدامات امنیت سایبری با هوش مصنوعی تقویت می‌شود. وسایل نقلیه کارآمد سازگار با محیط زیست که انرژی خود را تولید می کنند. این فناوری‌ها و نوآوری‌های چشمگیر به سیستم‌های ریلی کمک می‌کنند تا به شیوه‌ای کارآمدتر، ایمن‌تر و کاربر محور خدمت کنند و عصر جدیدی را در حمل‌ونقل بار و حمل‌ونقل عمومی به ارمغان بیاورند. در این قسمت، جایی که تحول هوش مصنوعی در سیستم‌های ریلی را با هم بررسی می‌کنیم، با پیشرفت‌های تکنولوژیکی که آینده را روشن می‌کند آشنا می‌شویم و احتمالات جدید در این بخش را با هم ارزیابی می‌کنیم.”

 

___________________________________________________

 

روز سوم :

در روز سوم با موضوع همکاری به بحث خواهیم پرداخت که چگونه سیستم های ریلی می توانند نقش یکپارچه را در ارتباطات بین المللی و همکاری با سایر بخش ها ایفا کنند. ما با سخنرانان بخش های مختلف که می توانند همکاری کنند، گرد هم خواهیم آمد. ما بررسی خواهیم کرد که چگونه کار با صنایع مختلف می تواند یک وحدت قدرت ایجاد کند. ما در مورد تأثیر سیستم های ریلی در ارتباط مردم و مشاغل، نه فقط در سطح محلی، بلکه در سراسر جهان صحبت خواهیم کرد. ما شرکت‌های غرفه‌دار را قادر می‌سازیم راه‌حل‌ها، محصولات و خدمات خود را برای سیستم‌های ریلی با صنعت به اشتراک بگذارند. کار سیستم های ریلی نیروی محرکه ای است که مردم و جوامع را به هم نزدیک می کند و ما روش هایی را برای استفاده موثر از این نیرو توسعه خواهیم داد. ما دیدگاه های سخنرانان کلیدی خود را در مورد پایداری جهان خود ارائه خواهیم کرد .

 

___________________________________________________

 

اطلاعات بیشتر ( اینجا کلیک کنید ) :  

Speakers Contact Info:

Ms. Rana Mercan
Tel: +90 532 624 78 28

E-mailranam@modernfuarcilik.com.tr

ranamercan34@icloud.com

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35088
  • ارسال توسط :
  • منبع : railindustryshow

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.