• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
7
شماره 1-62-1402

آگهی فراخوان عمومی شناسایی سرمایه گذار

  • کد خبر : 35120
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۸
آگهی فراخوان عمومی شناسایی سرمایه گذار
مهلت و محل تحويل اسناد تكميل شده حداكثر تا ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 04/07/1402 به نشاني فوق الذكر مي باشد.
0
(0)
به گزارش ریل نیوز , اداره کل تدارکات و پشتیبانی راه‏ آهن جمهوری اسلامی ایران، آگهی فراخوان عمومی(نوبت دوم) شماره ۱-۶۲-۱۴۰۲ شناسایی متقاضیان سرمایه‏گذاری به روش اجاره به شرط تجهیز برای «مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه آهن جنوبشرق ( زاهدان )» را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بر اساس این فراخوان، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به استناد بند ۹ و ۱۰ سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه ابلاغی مقام معظم رهبری نظر دارد، تأمین مالی، احداث وبازسازی و بهره برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه آهن جنوبشرق ( زاهدان) را به روش اجاره به شرط تجهیز واگذار نماید.
بر ‌این اساس از کلیه متقاضیانی که تمایل به ارایه ایده و طرح پیشنهادی دارند دعوت بعمل می آید تا ضمن تکمیل و ارسال اطلاعات درخواستی در قالب فرم های مربوطه، نسبت به معرفی، شناسایی و ارزیابی توان و ارائه طرح اولیه پیشنهادی خود اقدام نمایند.
متقاضیان می توانند فرم های مربوطه را از طریق سایت ملی مناقصات (http://iets.mporg.ir ) دریافت نموده و یا با در دست داشتن معرفی نامه کتبی جهت دریافت فرم های مربوطه به نشانی: تهران- میدان آرژانتین- ابتدای بلوار نلسون ماندلا– ‌ساختمان شهدای راه آهن– طبقه دوم شرقی– اداره کل تدارکات و پشتیبانی- اداره امور قراردادها مراجعه و متعاقباً نسبت به تکمیل و ارسال آن اقدام نمایند.
مهلت و محل تحویل اسناد تکمیل شده حداکثر تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه مورخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۲ به نشانی فوق الذکر می باشد. کلیه متقاضیان حقیقی یا حقوقی راساً و یا با مشارکت سایر شرکت ها، موسسات و یا پیمانکاران و شرکت های تجاری، علاقمند که توان تأمین مالی مناسب با موضوع فراخوان را دارند، می توانند شرکت نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‏توانند با دفتر سرمایه‏گذاری و اقتصاد حمل و نقل با شماره تلفن‏ ۵۵۱۲۷۶۳۸ تماس حاصل فرمایند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35120
  • ارسال توسط :
  • منبع : ریل نیوز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.