• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6
انتقام‌جویان سایبری

حمله سایبری به شبکه راه آهن اسرائیل

  • کد خبر : 35148
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
حمله سایبری به شبکه راه آهن اسرائیل
گروه ناشناس «انتقام‌جویان سایبری» شبکه راه‌آهن اسرائیل را با حمله سایبری هدف قرار داد و تهدید کرد، حملات ویرانگری را به زیرساخت‌ها وارد می‌کند.
0
(0)

شبکه المیادین بنا به گزارش رسانه‌های اسرائیل گزارش داد، این گروه فاش کرده که از سال ۲۰۲۰ تاکنون چندین حمله سایبری به زیرساخت‌های شبکه راه‌آهن اسرائیل انجام داده و تهدید کرده است که در صورت «ادامه جنایات»، «حملات ویرانگری» به زیرساخت‌های اسرائیل وارد خواهد کرد.

این گروه در اواخر ژوئیه گذشته تصاویری از یک سری حملات سایبری به زیرساخت‌های حیاتی اسرائیل در سال‌های اخیر از جمله هک گروه پتروشیمی «بازان» منتشر کرد.

«بازان» به عنوان بزرگ‌ترین شرکت پتروشیمی اسرائیل محسوب می‌شود، زیرا بخش بزرگی از صادرات صنایع شیمیایی این رژیم به اروپا و آمریکا را در انحصار خود دارد.

این گروه همچنین مسؤولیت هک کردن تاسیسات اسرائیل را چهار بار طی ماه‌های ژوئن و اوت ۲۰۲۱ و ژوئن و نوامبر ۲۰۲۲ بر عهده گرفت و در آن تصاویر جزئیات نقص به وجود آمده در عملکرد سیستم‌های پالایشگاه این تاسیسات را منتشر کرد.

عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده از این حملات همچنین آتش سوزی در تاسیسات ترانسفورماتور برق شرکت «کارمل» در حیفا را در دسامبر ۲۰۲۲ و نقص در عملکرد سیستم یکی از تاسیسات پالایشی این رژیم در فوریه گذشته را نشان می‌دهد.

مجموعه‌ای از حملات سایبری هر از چندگاهی با هدف قرار دادن نهادها، تأسیسات و بخش‌های مختلف اسرائیل از سرگرفته می‌شود و رسانه‌های عبری اخیراً مدعی شده‌اند «هکرها» موفق به نفوذ به بیش از ۳۰ شرکت اسرائیلی که در انواع مختلف زمینه‌ها فعالیت می‌کنند، شده‌اند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35148
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.