• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
9
عبدالمجید پورسعید

بانک ایران زمین حامی ابر پروژه ریلی شرق کشور

  • کد خبر : 35163
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
بانک ایران زمین حامی ابر پروژه ریلی شرق کشور
بیش از دو دهه است که هموطنان استان خراسان جنوبی انتظار راه اندازی و بهره برداری از راه آهن این استان را می کشند و امروز با ایجاد زیرساخت ها و تأمین منابع کلان این پروژه از سوی بخش های مختلف دولتی و خصوصی و سیستم بانکی کشور، این آرزو به واقعیت تبدیل شده است.
0
(0)

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ساخت خط راه آهن استان خراسان جنوبی را از افتخارات برجسته کشور بیان کرد و گفت: این بانک از بدو تاسیس همواره حامی و همراه طرح های ملی و فراملی بوده و همیشه در حوزه اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی پیشگام بوده است.

پورسعید از پذیرش و تأمین عاملیت به مبلغ هزار میلیارد ریال در ابر پروژه ریلی استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: پس از تاکید رئیس جمهور کشورمان مبنی بر تشکیل کنسرسیوم بانکی، شش بانک عامل شامل ایران زمین، رفاه، تجارت، خاورمیانه، ملت و ملی حمایت خود را اعلام کردند و دور تازه‌ای از تلاش‌ها برای تامین منابع مالی و سرعت دادن به پروژه ریلی آغاز شد.

امید است بتوانیم سهمی ناچیز در خوشحالی هموطنان مان و شروع پروژه راه آهن شرق کشور داشته باشیم.

پروژه فراملی ریلی شرق کشور شامل راه آهن زاهدان – بیرجند – مشهد به طول ۹۱۰ کیلومتر است که ۱۳ قطعه آن در قالب ۴۳۲ کیلومتر در حوزه سرزمینی خراسان جنوبی قرار دارد. در حال حاضر عملیات اجرایی راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی آغاز شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35163
  • ارسال توسط :
  • منبع : بانک ایران زمین

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.