• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
17
اسماعیل زارعی‌کوشا

قطار تهران سنندج در آینده نزدیک

  • کد خبر : 35249
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
قطار تهران سنندج در آینده نزدیک
استاندار کردستان گفت: پروژه راه‌آهن همدان سنندج تنها یکی از کلان پروژه‌هایی است که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری و به مردم کردستان تقدیم خواهد شد.
0
(0)

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان چهارشنبه‌شب در بزرگترین مراسم مولودی‌خوانی کشور در مسجد جامع سنندج میلاد با سعادت و مسعود نور و رحمت و برترین موجود خلقت حضرت مصطفی را تبریک گفت و اظهار کرد: این مجلس نورانی جای سخنرانی نیست و نباید صرف سخنرانی شود.

وی تصریح کرد: مجموعه مسوولان و کارکنان دولت در استانداری و فرمانداری و غیره شانی جز نوکری مردم برای خود قائل نبوده و بزرگترین افتخار ما نوکری مردم کردستان است.

استاندار کردستان افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم و لطف خدا بتوانیم این نوکری را به درستی بجا آورده و همانطور که سال گذشته توانستیم دغدغه و مشکل آب شرب سنندج را حل کنیم امسال هم بتوانیم شاهد افتتاح پروژه راه‌آهن سنندج باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امشب با حضور برخی از دوستان وزارت راه و شهرسازی که هم اکنون در استان حضور دارند آخرین بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها برای این پروژه انجام می‌شود.

استاندار کردستان افزود: امسال یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه جذب شده و در مجموع بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش ریالی دارد و به عنوان یک هدیه از طرف دولت به مردم استان تقدیم می‌شود.

وی اضافه کرد: البته پروژه راه‌آهن تنها یکی از کلان پروژه‌هایی است که طی یکی دو هفته آینده بهره‌برداری و به مردم کردستان تقدیم خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35249

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.