• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
14
سید میعاد صالحی

افزایش ۵ درصدی قابلیت اطمینان لوکوموتیو‌ها با بازرسی مداوم

  • کد خبر : 35260
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
افزایش ۵ درصدی قابلیت اطمینان لوکوموتیو‌ها با بازرسی مداوم
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: در راستای افزایش اطمینان، بخشی از حرکت لوکوموتیو‌هایی که تعمیرات ویژه آن‌ها گذشته است، متوقف می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: مالکان لوکوموتیو در شرایط سخت ناشی از شرایط عمومی کشور بسیار همراهی کردند؛ به طوری که  بدهی‌هایی به ارث رسیده است که بخشی از آن در مقاطعی به مالکان لوکوموتیو منتقل شد.

به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن همچنین با تلاش‌های گسترده در تامین منابع مالی از منابع مختلف و تغییر رویکرد مدیریت راه آهن در دوره جدید و انضباط بخشی مالی و ایجاد تحول در نظام درآمد و هزینه راه آهن باعث شد که مالکان لوکوموتیو  شرایط بهتری پیدا کنند.

صالحی گفت: همواره با اقدامات لازم برای نگهداری و تعمیرات لوکوموتیو تاکید داریم و دستور داده‌ایم که تمامی  لوکوموتیوهای با قابلیت اطمینان زیر ۵۰ درصد در شبکه ریلی و انجام تعمیرات ویژه آنها در طول یکسال گذشته  متوقف شوند که نتیجه آن افزایش ۵ درصدی قابلیت اطمینان در انواع لوکوموتیوهای شبکه ریلی کشور بوده است.

مدیر عامل راه‌آهن با بیان اینکه در نظام جدید سیر و حرکت لوکوموتیوها در شبکه ریلی کشور بر مبنای اطلس بار و مسافر، صرفا لوکوموتیو های با قابلیت اطمینان بالای ۸۰ درصد امکان سیر در مسیر های ویژه و پر ترافیک را خواهند داشت، افزود: این تصمیم به صلاح و صرفه همه ذینغعان شبکه ریلی است  که در نتیجه آن سیر ایمن تر و افزایش سرعت حمل بار و مسافر در شبکه را شاهد خواهیم بود و در نتیجه بهره‌وری ناوگان و شبکه ریلی به میزان قابل توجهی ارتقاء خواهد یافت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35260
  • نویسنده : رسولی
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.