• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
11
علیرضا شیخ طاهری

واگن‌سازی تهران بهترین نمونه مشارکت با شرکت‌های خارجی

  • کد خبر : 35274
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
واگن‌سازی تهران بهترین نمونه مشارکت با شرکت‌های خارجی
مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران : این شرکت حدود دو دهه است که تأسیس شده و با مشارکت ۴۹ درصد از شرکت‌های خوشنام چینی، ۳۱ درصد شهرداری تهران و ۲۰ درصد مجموعه ذخیره فرهنگیان به فعالیت می‌پردازد.
0
(0)

علیرضا شیخ طاهری، مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران با اشاره به بخشی از سخنان سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی در دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، گفت: این شرکت، یکی از بهترین نمونه‌های مشارکت با شرکت‌های خارجی در کشور است و اکنون حدود یک هزار نفر در این شرکت به طور مستقیم مشغول به کار هستند و در بخش تولید و تعمیر و نگهداری فعالیت می‌نمایند.

مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران خاطرنشان کرد: این شرکت حدود دو دهه است که تأسیس شده و با مشارکت ۴۹ درصد از شرکت‌های خوشنام چینی، ۳۱ درصد شهرداری تهران و ۲۰ درصد مجموعه ذخیره فرهنگیان به فعالیت می‌پردازد.

شیخ طاهری تاکید کرد: ظرفیت اسمی طراحی شده برای این شرکت تولید ۳۶۰ دستگاه واگن در سال است؛ اما این شرکت آمادگی دارد تا ۵۰۰ دستگاه انواع واگن در سال تولید نماید.

به گفته وی، تاکنون شرکت واگن‌سازی بیش از یکهزار و ۵۰۰ دستگاه انواع واگن مترویی و مسافری تولید کرده است و این آمادگی را دارد تا با افزایش ظرفیت تولید، طی ۳ تا ۵ سال آینده، بزرگترین پروژه تأمین ناوگان مترویی کشور به میزان ۷۹۱ دستگاه واگن را اجرایی نماید.

مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران، ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت سیزدهم به ویژه دکتر زاکانی، شهردار تهران از این شرکت، اظهار کرد: با توجه به حمایت‌های صورت گرفته، این موضوع باعث شده تا توسعه مترو در تهران با چالش بزرگی مواجه نباشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35274
  • نویسنده : رسولی
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر نیوز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.