• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
13
استاندار گیلان

پروژه های با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی ۲ ماه تکمیل شود

  • کد خبر : 35283
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
پروژه های با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی ۲ ماه تکمیل شود
استاندار گیلان از دستگاه هایی که پروژه های آنها تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مصوبات سفر تعریف شده خواست طی 2 ماه این پروژه ها را تکمیل کرده و برای بهره برداری آماده کنند.
0
(0)

اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه بررسی روند پیشرفت مصوبات سفر ریاست جمهوری، با تاکید بر تکمیل چهار پروژه آزاد راه، راه آهن، پسماند و پرداخت خسارت بر آسیب دیدگان سیل آستارا گفت: همه ادارات و دستگاهها باید از تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بهره گیرند و در خصوص روند پیشرفت پروژه ها پاسخگو باشند.

عباسی تاکید کرد: دستگاه هایی که پروژه های آنها در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری تعریف شده و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند همانند راه آهن ، آزاد راه ، جاده سنگر به سیاهکل ، پل اسالم و میدان گیل را طی ۲ ماه نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اختصاص اعتبار به دستگاه های اجرایی در دور دوم سفر هیات دولت مبتنی بر جذب اعتبارات و اتمام پروژه های مصوبات دور نخست سفر رئیس محترم جمهوری به استان است که در این بخش باید دستگاه ها اهتمام ویژه بعمل آورند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه پروژه ها براساس فاز بندی و مرحله به مرحله باید به سرانجام مطلوب در بازه زمانی مشخص برسد؛ اظهار کرد: اگر پیمانکاری در تکمیل پروژه ها با کاهلی، همکاری لازم را ندارد پس از پرداخت طلب با این پیمانکاران قطع پیمان انجام شود.

وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گیلان و قول وزیر مبنی بر تکمیل پروژه های آزاد راه و راه آهن تا پایان آبان ماه، گفت : این موضوع در دستور کار قرار گیرد و برای آن بازه زمانی ۴۵ تا ۵۰ روزه در نظر گرفته شود.

استاندار گیلان تاکید کرد: برای تمام پل هایی قدیمی استان در راههای اصلی و فرعی که استحکام و ایمنی لازم را ندارند بودجه در نظر گرفته شود تا نسبت به استحکام سازی و حفظ پایه های پل اقدامات لازم انجام پذیرد.

استاندار گیلان همچنین ضمن شنیدن گزارش معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی و نیز مدیران دستگاه های دارای پروژه مصوب سفر ریاست جمهوری؛ دستوراتی را در خصوص تسریع در تکمیل پروژه های آموزش پرورش، محیط زیست، پسماند، وررزش و جوانان، هلال احمر، کمیته امداد، بهداشت و درمان ، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و پرداخت تسهیلات بانکی صادر کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35283
  • نویسنده : حق پناه
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.