• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
8
فرهاد زیویار 

۱۷ کارگاه در پروژه راه آهن خرم آباد – دورود فعال است

  • کد خبر : 35480
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
۱۷ کارگاه در پروژه راه آهن خرم آباد – دورود فعال است
استاندار لرستان گفت: ۱۷ کارگاه در پروژه راه آهن خرم آباد - دورود فعال می باشد و تاکنون پنج هزار میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.
4.4
(5)

به گزارش ریل نیوز , فرهاد زیویار روز شنبه در بازدید از پروژه راه‌آهن خرم آباد – دورود اظهار کرد: در مجموع عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن خرم آباد- دورود تاکنون افراد بسیاری تلاش کرده اند و نباید تنها به این دوره مختص شود چراکه از ابتدا تلاش شده است اما این پروژه از سال ۹۷ راکد بود و سال ۱۴۰۰عملیات اجرایی آن مجددا آغاز شد.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه افزود: در سفر ۱۴۰۰رییس‌جمهور به لرستان مصوب شد اجرای این طرح به صورت جدی دنبال شود که مرداد ۱۴۰۱ قرارداد جدید این پروژه منعقد شد و شهریور امسال کارگاه های ۱۷ گانه آغاز به کار کردند.

زیویار بیان کرد: اکنون ۶۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و پنج هزار میلیارد ریال تاکنون برای آن هزینه شده است که انتظارمی رود حمایت ویژه از این پروژه ادامه داشته باشد چراکه نیاز اساسی استان است.

گفتنی است عملیات اجرایی راه آهن خرم آباد – دورود با قرارداد اولیه چهار هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال به طول ۱۲۱ کیلومتر سال ۹۲ آغاز شد و با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۴۰ درصد طی سال های گذشته متوقف ماند، این طرح که جزو مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان می باشد بیش از ۲۰ پل بزرگ و ۳۳ هزار و ۴۷ متر تونل دارد و اعتبار مورد نیاز برای اتمام آن ۳۶ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35480
  • نویسنده : حق پناه
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.