• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
9
رئیس ایستگاه راه‌آهن نیشابور

جلوگیری از یک فاجعه با هوشیاری لکوموتیوران نیشابوری

  • کد خبر : 35497
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
جلوگیری از یک فاجعه با هوشیاری لکوموتیوران نیشابوری
رئیس ایستگاه راه‌آهن نیشابور گفت: لکوموتیوران نیشابوری که در حال هدایت یک رام قطار در مسیر بلاک اسفراین به نقاب بود، توانست از وقوع یک فاجعه جلوگیری کند.
4.8
(21)

به گزارش ریل نیوز , محمود شایان اظهار کرد: علیرضا برزنونی “لکوموتیوران نیشابوری” که در حال هدایت یک رام قطار در مسیر بلاک اسفراین به نقاب بود، از فاصله دور متوجه وجود یک شیء مشکوک بر روی ریل آهن می‌شود.

وی تصریح کرد: این لکوموتیوران نیشابوری بلافاصله اقدام به فعال نمودن سیستم ترمز اضطراری قطار نموده و با نزدیک شدن به شی مذکور، متوجه می‌شود یک دستگاه تراکتور به همراه بوکسل یک دستگاه بذرپاش، بر روی خط آهن گیر کرده‌اند و هر دو خط ریلی مسدود شده است.

رئیس ایستگاه راه‌آهن نیشابور اظهار کرد: با هوشیاری این لکوموتیوران ماهر قطار در فاصله نزدیک با تراکتور و دستگاه بذرپاش، به طور کامل متوقف می‌شود و بحمدالله هیچ‌گونه برخوردی شکل نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: لکوموتیوران بلافاصله از طریق ارتباط بیسیم، مراتب مسدودی ریل آهن را به ایستگاه نقاب اطلاع می‌دهد و با هماهنگی فوری مسئولان ایستگاه نقاب، یک رام قطار مسافربری که از نقاب در حال حرکت بود، متوقف شده و بدین طریق، از بروز یک فاجعه پیشگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایستگاه راه آهن نیشابور، شایان خاطرنشان کرد: این لکوموتیوران متعهد بلافاصله با کمک خدمه قطار و نیز راننده تراکتور و کشاورزان منطقه با گذاشتن سنگ‌های بزرگ در زیر چرخ تراکتور توانستند آن را از روی ریل خارج کرده و مسیر قطار را بازگشایی نمایند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 21

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35497
  • نویسنده : حق پناه
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.