• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6
راه‌ آهن رشت

همکاری شهرداری و راه‌ آهن رشت کلید خورد

  • کد خبر : 35572
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۳:۵۵
همکاری شهرداری و راه‌ آهن رشت کلید خورد
مدیرکل راه آهن شمال 2 فقدان تابلوهای راهنما در سطح شهر را موضوع دیگری دانست که بعضا سردرگمی و نارضایتی مسافران را در پی داشته و خواستار مساعدت جهت حل مسائل و مشکلات ایستگاه راه آهن رشت شد.
4.1
(7)

مدیرکل راه آهن در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت بر افرایش همکاری ها برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش ریل نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال ۲ روز پنجشنبه میزبان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت بود تا در خصوص تعامل و همکاری جهت حل مسائل و مشکلات ایستگاه راه آهن رشت و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم شریف منطقه گفتگو کند.

در این جلسه که واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز حضور داشت، مدیرکل راه آهن شمال۲ ضمن خیرمقدم و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته شهرداری در راستای عمرانی و آبادی شهر رشت، ایستگاه راه آهن را از مبادی ورودی شهر رشت خواند و از اراده استوار مجموعه راه آهن جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و ایجاد جلوه ای زیبا از ایستگاه راه آهن در اذهان مسافرین و گردشگران سخن گفت.

ولدی با بیان اینکه وجود مناظر زیبا و چشم نواز در این مسیر ریلی سبب شده هرساله ایستگاه راه آهن رشت میزبان گردشگران و توریست های زیادی باشد، افزود: زیباسازی پیشخوان و مسیر دسترسی ایستگاه برای تکریم مشتری و جذب گردشگر بسیار حائز اهمیت بوده و تحقق چنین امر مهمی در سایه همکاری و کمک سازمان های مربوطه علی الخصوص شهرداری تسهیل خواهد شد.

وی فقدان تابلوهای راهنما در سطح شهر را موضوع دیگری دانست که بعضا سردرگمی و نارضایتی مسافران را در پی داشته و خواستار مساعدت و همکاری شهردار و شورای اسلامی شهر رشت جهت حل مسائل و مشکلات ایستگاه راه آهن رشت شد.

در ادامه واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به ایراد سخن پرداخت و راه آهن را ه بعنوان یکی از ظرفیت های مهم شهر برشمرد و تاکید کرد: قرارگیری ایستگاه راه آهن در خارج از محدوده شهری نباید ما را از نگاه به آن مغفول دارد و باید کمک کرد تا از ظرفیت ایستگاه راه آهن جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف رشت استفاده شود.

رحیم شوقی شهردار رشت نیز گفت: بی شک وجود راه آهن در هر منطقه ای موجب بالندگی و توسعه آن می شود و استقبال خوب و چشمگیر مسافران نیز موید این مطلب است که باید به توسعه زیرساخت های راه آهن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

شهردار رشت ادامه داد: علیرغم تمام محدودیت های مالی و قانونی که در زمینه خدمت رسانی به خارج از محدوده شهری وجود دارد، همواره نگاه ویژه ای به راه آهن رشت وجود داشته و دارد. اکنون نیز تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا با حل مشکلات ایستگاه رشت در جهت ارتقاء خدمات به مردم رشت گام برداریم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35572
  • نویسنده : حق پناه
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.