• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
6
اکبر فلاح

احداث جایگاه دائمی خدمات دهی سازمان تاکسیرانی در راه آهن مشهد

  • کد خبر : 35622
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
احداث جایگاه دائمی خدمات دهی سازمان تاکسیرانی در راه آهن مشهد
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد، از احداث محل استقرار دائمی عوامل سازمان تاکسیرانی در راه آهن مشهد طی یکسال آینده خبر داد
2.3
(23)

به گزارش ریل نیوز به نقل از  شهرآرانیوز : اکبر فلاح در این خصوص گفت: مبادی ورودی شهر مشهد سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر از داخل و خارج کشور است و راه آهن مشهد با سهم ۳۰ درصدی خود نقش بسزایی در خدمت رسانی به زائرین، مجاورین و خادمین بارگاه منور رضوی دارد از همین رو ارائه خدمات سفر درون شهری به صورت ۲۴ ساعته از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی در راه آهن، فرودگاه شهید هاشمی نژاد و پایانه امام رضا علیه السلام است.

وی افزود: از همین رو طی پیگیری‌های انجام شده از سوی این سازمان به منظور تسهیل در امر خدمت رسانی به شبانه روزی به مسافرین و همچنین بهره مندی تاکسیرانان خدوم از استراحت گاه موقت و افزایش بهره وری این عزیزان ساختمان خدماتی سازمان تاکسیرانی با متراژی بیش از ۱۰۰ متر مربع در محوله بیرونی راه آهن مشهد جانمایی و مراحل احداث آن شروع شده است.

فلاح اضافه کرد: اعتبار این پروژه در سال جاری در حدود دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان تامین شده و مدت زمان اجرای پروژه حدود یکسال است و برای احداث این ساختمان طرحی ویژه و خاص هماهنگ با ساختمان مرکزی راه آهن مشهد و محوطه بیرونی آن در نظر گرفته شده است

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد:این بنا در عین حال که از تکنولوژی‌های مدرن برای ارائه خدمات نوین به مسافرین مشهد مقدس درآینده بهره میبرد دارای طراحی مناسب، سمبلیک و یکپارچه با المان‌های شاخص راه آهن مشهد است.

وی افزود: لازم به ذکر است در خط فرودگاه شهید هاشمی نژاد نیز فضای خدماتی مناسبی با کاربری استراحتگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و.. در اختیار تاکسیرانان قرار گرفته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 23

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35622
  • نویسنده : حق پناه
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.