• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
9
معاون مسافری شرکت راه آهن

قطار ترکیبی تهران- کربلا در هفته یک بار سیر می‌کند

  • کد خبر : 35629
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
قطار ترکیبی تهران- کربلا در هفته یک بار سیر می‌کند
معاون مسافری شرکت راه‌آهن گفت: قطار ترکیبی تهران- کربلا در حال حاضر تنها یک بار در هفته تردد می‌کند که با رایزنی‌های صورت گرفته تعداد آن افزایش می‌یابد.
3.9
(22)

حسن موسوی  معاون مسافری شرکت راه آهن در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت:  طی توافق با عراق قطار تهران-کربلا به طور مستمر مجددا راه‌اندازی شد که به صورت ترکیبی در مسیر تهران، شلمچه، بصره و کربلا سیر می‌کند و هفته‌ای یک قطار رفت در روز شنبه  و یک قطار برگشت داریم.

به گفته وی، عرضه بلیت قطار تهران-کربلا  تنها از طریق سامانه شرکت راه آهن انجام می‌شود و قیمت بلیت قطار ترکیبی تهران-کربلا بر مبنای کلاس واگن‌ها در کشور عراق است، عراق ۳ درجه قطار دارد که متناسب با آن‌ها قیمت بلیت قطار ترکیبی از ۱.۱ میلیون تا ۱.۴ میلیون تومان است.

او با تاکید بر اینکه کلاس قیمت گذاری قطار‌های تهران-کربلا براساس نوع ناوگان ریلی در کشور عراق است گفت: مبنای قیمت گذاری این مسیر براساس نوع واگن‌های عراق است چراکه قیمت مسیر تهران تا خرمشهر و تهران تا شلمچه ثابت است و تغیری در قیمت‌های این مسیر ایجاد نشده است.

موسوی همچنین در خصوص افزایش تعداد ناوگان در این مسیر هم گفت:  در حال حاضر هفته‌ای یک قطار در این مسیر گذاشته شده که همزمان با استقبال مسافران و با نزدیک شدن به ایام عید طی رایزنی‌های صورت گرفته تعداد این ناوگان افزایش می‌یابد.

او گفت: برای حمایت معنوی از این مردم مظلوم، طرحی با عنوان «غزه قهرمان» به‌طور نمادین آماده و بر روی بدنه قطار این شرکت نصب شد که در این مسیر‌ها حرکت می‌کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35629
  • نویسنده : حق پناه
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.