• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ورود ۱۲ فروند کشتی حامل کالای اساسی به بندر شهید رجایی تا نیمه تیرماه امسال/ واردات بیش از ۶۷۰ هزار تن کالای اساسی به بزرگترین بندر کانتینری ایران

  • کد خبر : 34579
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
ورود ۱۲ فروند کشتی حامل کالای اساسی به بندر شهید رجایی تا نیمه تیرماه امسال/ واردات بیش از ۶۷۰ هزار تن کالای اساسی به بزرگترین بندر کانتینری ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه تیر ماه ۱۲ فروند کشتی حامل کالای اساسی در بندر شهید رجایی پهلودهی و بیش از ۶۷۰ هزار تن انواع کالاها از طریق این بندر وارد کشور شده است.

0
(0)

 

به گزارش ریل نیوز، “حسین عباس‌نژاد” با اشاره به تخلیه ۱۱۹ هزار تن گندم از ۲ فروند کشتی، گفت: تخلیه کشتی ۶۹ هزار تن گندم در اسکله ۱۳ از سه روز گذشته درحال انجام است.

 وی ادامه داد: کشتی ۵۰ هزار تنی نیز در اسکله ۱۷ پهلودهی شده و درحال تخلیه محموله وارداتی گندم است.

 عباس نژاد با اشاره به آمار تناژ و تعداد شناورهای کالای اساسی در بندر شهید رجایی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیر ماه امسال ۶۷۰ هزار و ۳۷ تن گندم، کود، شکر و ذرت از طریق ۱۲ فروند کشتی وارد این بندر شده است.

 به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی؛ در این بازه زمانی هفت فروند کشتی حامل ۴۲۴ هزار و ۶۳۹ تن گندم، ۱۲۷ هزار و ۷۷۰ تن کود، ۶۶هزار تن شکر و ۵۱ هزار و ۶۲۸ تن ذرت وارد این بندر شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34579

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.