• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تشکیل کمیته بررسی جانمایی مسیر راه آهن چابهار با محوریت شرکت ساخت/ارایه پیشنهادها در یک ماه آتی به وزارتخانه

  • کد خبر : 23044
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
تشکیل کمیته بررسی جانمایی مسیر راه آهن چابهار با محوریت شرکت ساخت/ارایه پیشنهادها در یک ماه آتی به وزارتخانه
نشست جانمایی مسیر راه‌آهن چابهار با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی، استاندار و نمایندگانی استانی در ساختمان دادمان برگزار و مقرر شد تا ضمن تشکیل کمیته بررسی جانمایی مسیر راه‌آهن چابهار با محوریت شرکت ساخت، پیشنهادهای کمیته در یک ماه آتی بررسی و در اینباره تعیین‌تکلیف شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی مکانیابی ایستگاه راه آهن چابهار به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و با حضور معاونان وی در شقوق مختلف حمل و نقل و همچنین شهرسازی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در بررسی نحوه اتصال بندر چابهار به شبکه حمل و نقلی، شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری، اله یار معاون فنی و نگهداری سازمان بنادر، حضور به هم رساندند.

همچنین در این جلسه، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیران و معاونان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مشاور طرح، نمایندگانی از دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری، نمایندگانی از معاونت حمل و نقل و نمایندگان مشاور طرح، شرکت کردند.

این جلسه با هدف بررسی نحوه اتصال بندر چابهار به شبکه حمل و نقل در چهارچوب طرح توسعه آن منطقه تشکیل شد.

در این نشست مشترک، مقرر شد تا کمیته‌ای با محوریت شرکت ساخت و با مشارکت نمایندگان بخش‌ها و دستگاه‌های ذی‌مدخل تشکل شود و ضمن بررسی جامع ابعاد فنی واریانت های مختلف، ظرف مدت یک ماه پیشنهاد بهینه در جلسه آتی ارایه شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.