• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

آمادگي راه آهن منطقه يزد در مواجهه با بحران

  • کد خبر : 5508
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
آمادگي راه آهن منطقه يزد در مواجهه با بحران

0 (0) آمادگي راه آهن منطقه يزد در مواجهه با بحران   به منظور آمادگي هر چه بيشتر پرسنل راه آهن يزد و هماهنگي با ارگان هاي برون سازي در مواقع بروز بحران هاي احتمالي، مانوري دور ميزي با حضور اعضاي كميته پدافند غير عامل و با محوريت بلاياي طبيعي برگزار گرديد. به گزارش روابط […]

0
(0)

آمادگي راه آهن منطقه يزد در مواجهه با بحران

 

به منظور آمادگي هر چه بيشتر پرسنل راه آهن يزد و هماهنگي با ارگان هاي برون سازي در مواقع بروز بحران هاي احتمالي، مانوري دور ميزي با حضور اعضاي كميته پدافند غير عامل و با محوريت بلاياي طبيعي برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن يزد با برگزاری مانور دور میزی با محوریت مباحثه بر اساس میزان خسارت وارده حوادث غير مترقبه و بلاياي طبيعي در بخش هاي مختلف شبكه ريلي، توانایی گروه‌های عملیاتی ارزیابي گرديد.
مانور دور میزی مذكور با حضور رييس مركز هماهنگي امور مناطق و سرپرست اداره كل ، معاونين و روساي ادارات و گروه ها آغاز شد و با بررسی میزان خسارت وارده در محل حادثه ، توانایی و عملکرد ادارات و گروه‌های عملیاتی مورد بررسي و آزمايش قرار گرفت.
در اين نشست كه نماينده ستاد بحران استانداري نيزحضورداشت، فيلم مستند مانور بحران و حادثه خروج از خط واگن مسافري در دي ماه 96 به نمايش در آمد و مورد نقد و واكاوي قرار گرفت.
رئیس مركز هماهنگي امور مناطق با اشاره به اینکه اجرای مانورهای دور میزی فرصتی مطلوب برای تمام سازمان‌ها و نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران است، خاطرنشان کرد: حضور مدیران سازمان‌ها و نهادهاهمچون اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی و …. در این مانور قابل تقدير است و هدف اداره كل از برگزاري این مانور، تعیین و یا به روز نمودن اعضای سامانه فرماندهی حادثه، عملیاتی کردن سیستم مدیریت بحران، تمرین و هماهنگی منابع، شامل نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ارزیابی خسارت بوده که در پیشبرد برنامه‌های آینده و شناسایی نقاط قوت و ضعف مديريت بحران هاي احتمالي، بسيار موثر است.
سرپرست اداره كل راه آهن يزد با تاکید بر اینکه راه آهن يزد از حساسیت بالایی ، هم در زمینه باری و هم در زمینه مسافری برخوردار است بیان کرد: با تعاملی که با نیروهای امدادی استان صورت گرفته نقشه‌ها و همچنین راه‌های دسترسی به مناطق و ایستگاه‌های راه آهن يزد بطوركامل در اختیار نیروهای امدادی قرار ميگيرد تا در صورت نیاز در کمترین زمان بتوانند عمليات امدادی را انجام دهند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.